Organización

Podemos nació cola convicción de que se puede algamar un cambeo y cola seguranza de que nun lu van trayer los demás partidos políticos (y menos tovía los que nos truxeron a la situación actual), va venir de les persones que trabayen o busquen trabayu tolos díes y desixen, con tola llexitimidá, un futuru más próspero y menos desigual pa elles y les sos families.

Tenemos una idea clara de cuálos son los nuestros problemes (polítiques inxustes y ineficientes; instituciones de toos al serviciu d’unos pocos; corrupción; desigualdá…) y de cuáles son les soluciones: un gobiernu pa la xente, responsable, solvente, independiente y comprometíu con quien nagua por un futuru meyor.

De siempre supimos que diba ser difícil, pero contamos col alientu y la experiencia de munchísimes persones. Nel nuestru país abrióse la posibilidá del cambeo políticu. P’algamalo facemos falta toos, vengamos d’onde vengamos, votáramos en pasao lo que votáramos.

Ye agora. Sí se puede. Podemos.

¿Cómo s’organiza Podemos?

Asamblea Ciudadana

L’Asamblea Ciudadana fórmala’l conxuntu de la ciudadanía inscrita en Podemos, actualmente alredor de 350.000 persones. Ye l’espaciu onde se tomen les grandes decisiones (elecciones primaries, elecciones a cargos internos, estratexa política, programa…) y onde tolos inscritos participen de manera directa y igual con voz y votu. Los únicos requisitos pa participar son: ser mayor de dieciocho años, comprometese a construir Podemos y aceptar el so Códigu Éticu.

Documentos aprobaos na Asamblea Ciudadana de Vistalegre

Órganos

Nómase per elección directa en primaries abiertes a la ciudadanía. Exerce la representación política y institucional de Podemos y asegura la coordinación de les áries executives del Conseyu Ciudadanu, órganu que preside.
Ye un órganu executivu colexáu que s’escueye nunes primaries abiertes a la ciudadanía. Desenvuelve les decisiones que s’adoptaron na Asamblea Ciudadana y rinde constantemente cuentes a l’Asamblea y los círculos con mecanismos de participación directa.

Reglamento
Ye l’órganu encargáu de velar pol respetu a los derechos de los inscritos en Podemos y polos principios fundamentales y les normes de funcionamientu de la organización. Ta compuesta por miembros escoyíos de manera directa y independiente en primaries abiertes a la ciudadanía.

REGLAMENTO

Círculos

Son agrupaciones voluntaries y abiertes de persones que converxen a partir del interés pol cambiu, y que se sustenten na democracia y na participación. Esisten dos tipos de círculos: los territoriales, que pertenecen a un territoriu determináu, y los sectoriales, que trabayen nun ária programática o categoría profesional. Tienen independencia organizativa siempre que se respeten los documentos aprobaos pola Asamblea Ciudadana. Cualquier persona puede poner en marcha un círculu y solicitar la validación, nun fai falta tar inscritu/a o ser miembru de Podemos.

Validación de Círculos

Actualmente, los círculos alcuéntrense en procesu de validación, según el documentu organizativu aprobáu na Asamblea Ciudadana. D’equí a poco vamos publicar el mapa de los círculos validaos.

Consultes, protocolos y procedimientos

ACCEDE